munten

Op zoek naar Munten? - Zoek Munten in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over Munten
Start een campagne - jouw website over Munten, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst Munten > Forum > Algemeen > waarde oude munten
  Peter Verme..  141. Geplaatst op 22 januari 2006 om 13:43 uur     quote nieuw bericht email edit 

weet iemand wat de waarde is van deze munt:
-vierkante munt
-aan een zijde staat het jaartal 1975, Bhutan en 3 rare tekens. er staat ook een afbeelding op van een man met een hoed of zo op.
-aan de andere zijde staat: 4rare tekens, 5 chetrums en een afbeelding van een wiel met 'slangen'

J.s. Coolen  142. Geplaatst op 25 januari 2006 om 00:10 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,

Ik heb hier een doosje met 5 haagse jantjes (5 x 5 gulden) in orginele verpakking onbeschadigd.

En ik heb 5 x Nederland herrijst munten (1945-1970).

Enige idee wat deze waard zijn?

Caroline Wils  143. Geplaatst op 26 januari 2006 om 11:43 uur     quote nieuw bericht email edit 

Ik ben op zoek naar een site waar je de waarde van munten uit België, Frankrijk en nog andere landen zoals Griekenland kan opzoeken, een tijdje geleden heb ik dit voor een aantal munten gedaan, maar ik ben spijtig genoeg de site kwijtgeraakt...
Op de site munten.com kan je toch alleen de waarde van Nederlandse munten nakijken en die heb ik niet...
Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt voor de moeite,
Vriendelijke groeten

caroline

Melissa  144. Geplaatst op 30 januari 2006 om 22:02 uur     quote nieuw bericht email edit 

Wie kent de waarde van een gouden 20 dollar munt uit 1904 ; gouden 20 dollar (dubbele adelaar) uit 1923 ; zilveren 10 gulden muntstuk van Koningin Juliana van Nederland 1945-1970 en Brits gouden muntstuk uit 1910 en daarop staat Edwardvs vll D.G Britt. Omn Rex F: D Ind:Imp

Thanks

Jugo  145. Geplaatst op 31 januari 2006 om 22:20 uur     quote nieuw bericht email edit 

waarde bepaling.

Oud griekse munt zon 2000 jaar oud.
Aan een zijde twee hoofden vanaf de zijkant gezien '
Een man en een vrouw.
Aan de4 andere kant een stier met de tekst apei putan.
met takken omringd.
17 gr diameter 28 mm
zilver

Maarten  146. Geplaatst op 05 februari 2006 om 16:17 uur     quote nieuw bericht email edit 

Weet iemand misschien de waarde van de volgende munten?

- Een munt van de Nederlandse Antillen, geslagen in 1976, waarde 25 gulden, zeilschip achterop
- Nog een van de Nederlandse Antillen, geslagen in 1976, van goud, waarde 200 gulden, ook met een zeilschip achterop
- De bruiloftsmunt van Diana Spencer en prins Charles, geslagen in 1981 en maar op een dag uitgegeven.
- Munt van Koning Boudewijn, waarde 250 Frank, geslagen in 1961
- Munt van Churchill, geslagen in 1965

Alvast bedankt

David  147. Geplaatst op 17 februari 2006 om 15:29 uur     quote nieuw bericht email edit 

hoi,

Ik heb een belgische 0.5 franc uit het jaar 1834. Leopold Premier, Roi des belges. Heeft dat een waarde?

Groeten,
David

Tim Deley  148. Geplaatst op 26 februari 2006 om 19:32 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo,

Ik heb thuis een munt waarop staat dat hij uit 1752 komt, maar ik weet niet of het een replica of niet is. We verwachten van niet omdat hij heel mooi rond is, maar toch stellen we ons er nog vragen bij. Het opschrift is: 'Tu domine spes mea'. Op de achterkant staat: 'Franc-D-G-R-I-S-A-Ger-Ier-Rex'. Er staat een koning op. Er staat op de voorkant een 'vogel' met als hoofd een kroon en op de buik staat een wapenschild. Hij heeft ook twee zwaarden vast. Op de achterkant staat het portret van een koning. Hopelijk weet iemand of dit een echte munt is of niet.

Tim

Marc  149. Geplaatst op 27 februari 2006 om 17:17 uur     quote nieuw bericht email edit 

Wie kent de waarde van een gouden 20 dollar munt van 1904?

De Vuyst Li..  150. Geplaatst op 28 februari 2006 om 17:44 uur     quote nieuw bericht email edit 

ik heb thuis in de tuin een gouden munt gevonden
met vooraan ad usum federati belgii 1790
en achteraan een leeuw
wie kan mij hier iets meer over vertellen en heeft deze munt iets van waarde ?

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 37, 38, 39, 40, 41

Ga naar:

Inhoud : Bart
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
© 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy